Публікації автора:
1. Рощенко (Аверьянова) Е. Новая мифология романтизма и музыка (проблемы энциклопедического анализа музыки). Монография. – Харьков: ХНУРЕ, 2004. – 288 с. 2. Рощенко (Аверьянова) Е. «Вагнеровская линия» в немецкой литературе и ее представитель Феликс Дан // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. Зб. наук. праць. – Вип. 6`99 - 1`2000. – Харків: ХХПІ, 1999-2000. – С. 112–119. 3. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Взаимодействие мифологем Дикого Охотника и Летучего Голландца в вагнеровском Скитальце // Мова і культура. Наукове видання. – Вип.2. – Т. II. – К.: Граффіті груп, 2000. – С.219-226. 4. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Вотан в вагнеровской тетралогии: его имена, двойники, функции // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Сучасні проблеми професійної підготовки фахівців: методичний аспект. Зб. наук. праць. – К.: Науковий світ, 2001. – С.244– 255. 5. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. «Готический» двойник вагнеровского Скитальца // Мова і культура. Наук. видання. – Вип.1. – Т.1V. – К.: Издат. Дом Дм. Бураго, 2000. – С. 148 –155. 6. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. «Готический» двойник Евгения Онегина // Спадщина П.І.Чайковського на шляху у ХХ1 століття. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. – Зб. наук. праць. – Вип. 14. – Харків: ХДУМ ім. П.І.Котляревського, 2004. –С.60 – 71. 7. Рощенко-Аверьянова Е.Г. Данте и Лист: метаморфозы мифологемы пути // Аспекти історичного музикознавства. Зб. наук. праць. – Харків: Прапор, 1998. – С. 79–89. 8. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Единицы мифа и их отношения // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Зб.наук.праць. – Вип. 7.- К.: Науковий світ, 2001. – С. 6–16. 9. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Единицы мифа: элементы культуремы // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Зб. наук. праць. – Вип. 3. – Харків: Каравелла, 1999. – С. 44–48. 10. Рощенко Е.Г. Журнальная вагнериана С.Свириденко в контексте ее творческого наследия // Ф.Мендельсон-Бартольди и традиции музыкального профессионализма. Сб. науч. трудов. – Харьков: Харьк. Ассамблеи, 1995. – С. 103 – 119. 11. Рощенко Е. Идеалы «новой мифологии» романтизма и их воплощение в симфониях Г.Берлиоза // Г.Берліоз та світова культура. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогики та теорії і практики освіти. Зб.наук.праць.-Вип.12.-Харків: Алмакс, 2003. – С.17– 27. 12. Рощенко Е.Г. (Аверьянова). Концепции бесконечного и конечного в философии и искусстве романтизма // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Проблеми особистістної орієнтації педагогічного процесу. Зб. наук. праць. – Харків: Каравелла, 2000. – С. 194 –205. 13. Рощенко Е.Г. (Аверьянова). К проблеме генезиса жанра романтического фрагмента // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Теорія і практика педагогічного процессу. Зб. наук. праць. – Харків: Каравелла, 2000. – С. 218–228. 14. Рощенко Е.Г. Лики Шумана в его песнях (по прочтении С.Свириденко) // Роберт Шуман и перекрестье путей музыки и литературы. – Харьков: РА-Каравелла, 1997. – С. 34 – 57. 15. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Литература и наука «у алтаря бога Рихарда Вагнера» // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Сучасні підходи до оптимізації педагогічного процессу. Зб. наук. праць. – К.: Науковий світ, 2001. – С. 196–205. 16. Рощенко Е.Г. Мельмотические штрихи к портрету Онегина // Пушкін наприкінці ХХ століття. Вісник Харківського університету. 449’99. – Харків: ХДУ, 1999. – С.8 –12. 17. Рощенко (Аверьянова) Е. Миф о художнике в «именных» циклах С.Рахманинова // С.Рахманинов: на переломе столетий. – Харьков: Майдан, 2004. – С.144-157. 18. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Мифологема безумия: Urphnomen и его иконотропия // Мова і культура. Наукове видання. – Вип. 5. – Т.1. – Ч.2. Філософія мови і культури. – К.: Видавничий Дім Дм. Бураго, 2002. – С. 170–171. 19. Рощенко Е.Г. Мифологема Мертвого Жениха: Urphnomen и его интерпретация в операх Вагнера // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогики та теорії і практики освіти. Зб. наук. праць. – Вип.6. – Харків: Каравелла, 2001. – С.62–72. 21. Рощенко О. Мифологема Повелителя мертвого воинства: архетип и его судьбы // Теоретичні і практичні питання культурології. – Вип. ХШ. – Ч.П. – Мелітополь, 2003. – С.79-89. 20. Рощенко Е. Мифологемы и их классы // Теоретичні та практичні питання культурології: українське музикознавство на зламі століть. Зб. наук. праць. – Вип. 1Х. – Мелітополь: Сана, 2002. – С. 50–63. 22. Рощенко (Авер’янова) О.Г. Міфологеми і ритуалеми як феномени міфомислення // Культура України. Зб. наук. праць. – Вип. 9. – Харків: ХДАК, 2002. – С. 49–60. 23. Рощенко (Аверьянова) Е. Мифологические и литературно-поэтические двойники вагнеровского Скитальца // Українське музикознавство. – Вип. 29. –Київ: НМАУ ім. П.І.Чайковського, 2000. – С.170-189. 24. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Музыка и ономатология // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. – Зб. наук. праць. – Вип. 15. – Харків: ХДУМ ім. П.І.Котляревського, 2005. – С. 25. Рощенко (Аверьянова) Е. Музыкальное произведение как сакральный универсум: соната-фантазия Ф.Листа «По прочтении Данте» в аспекте преломления логики мифа // Музичний твір як творчий процес. Зб. статей. Наук. вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. – Вип. 21. – К.: НМАУ ім. П.І.Чайковського, 2002.–С.156–167. 26. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. «Новая мифология» романтизма как предмет музыковедческого исследования // Соціальні комунікації в інформаційному суспільстві. Матеріали міжнар. наук. конференції. – Харків: ХДАК, 2003. – С.181–182. 27. Рощенко О. Образи-імена у міфологемному просторі вагнерівського “Тангейзера” // Музичне виконавство. Науковий вісник НМАУ. – Вип. 5. – Кн. 4. – К.: НМАУ ім П.І.Чайковського, 2000. – С.102-110. 28. Рощенко (Аверьянова) Е. Парадигматика мифологемы // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. – Зб. наук. праць. – Вип. 13. – Харків: ХДУМ ім. П.І.Котляревського, 2004. – С. 24–34. 29. Рощенко-Аверьянова Е.Г. Преломление темы скитаний в песнях Ф.Шуберта // Шуберт и шубертианство. Сб. материалов.– Харьков: Харьк. ассамблеи, 1994.–С.17- 32. 30. Рощенко Е. Г. Первый цикл романтического мифа о Данте и соната-фантазия Листа // Музичне мистецтво і культура. – Вип.1. – Одеса: Астропринт, 2000. – С.59–67. 31. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Поэтика романтического фрагмента и ее преломление в музыке // Духовна культура в інформаційному суспільстві. Матеріали міжнарод. науково-теоретичної конференції. – Харків: ХДАК, 2002. – С. 154– 155. 32. Рощенко (Авер’янова) О.Г. Роман Фелікса Дана „Аттіла” в аспекті поствагнерівської міфотворчості // Культура України. – Вип.10. –Мистецтвознавство.– Харків: ХДАК, 2002. – С.75 – 86. 33. Рощенко Е.Г. (Аверьянова). Романтический миф о Наполеоне и его преломление в жанре баллады // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. – Київ: Науковий світ, 2002. – С.75–84. 34. Рощенко Е.Г. Романтический миф о Паганини и его воплощение в Рапсодии С.Рахманинова // Славянская музыка в просветительской деятельности педагога. Материалы II Междунар. конф. ХНПУ, МСПДИ и ІХ (Ukr. «EPTA»). – Харьков: МСПДМ, 2004. – С. 23 –30. 35. Рощенко-Аверьянова Е. Соната-фантазия Ф.Листа: по следам «опасного странствия» // Ференц Ліст та піаністична культура ХХ століття. Зб. статей та матеріалов. – Кіровоград: Фонд МКП на честь В.Горовиця, 1999. – С. 71–76. 36. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Тайна имени вагнеровской Elisabeth // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Зб. наук. праць. – Вип.4. –Харків: Каравелла,1999. – С.110 –120. 37. Рощенко Е.Г. Тайна имени вагнеровского Тангейзера (опыт ономатологического исследования) // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Організація та зміст становлення професійної підготовки в умовах національної системи освіти. Зб. наук. праць. – Харків: Каравелла, 1999. – С.150–159. 38. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. «Тангейзер» – опера «спасения»: паломничество из горы к звезде // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Педагогічна наука та мистецтвознавство на межі століть. Зб. наук. праць. – Харків: Каравелла, 1999. – С.54-65. 39. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Трансцендентальная философия как метод «новой мифологии» романтизма // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Зб. наук. праць. – Вип.11. – Харків: Стиль-Іздат, 2003. – С.239–251. 40. Рощенко О.Г. Типологія міфологем // Українське музикознавство. – В. 31. – К.: НМАУ ім. П.І.Чайковського, 2002. – С. 41. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Фрагмент и фрагментарность у истоков искусства и науки // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Зб. наук. праць. – Вип. 8. – Київ: Науковий світ, 2002. – С. 20–29. 42. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. Фрагменты. Данте и Лист (от сравнительных жизнеописаний к биографии-мифу). Часть 1. Обоснование // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Зб. наук. праць. – Вип.5. –Харків: Каравелла, 2000. – С. 96 –105. 43. Рощенко (Аверьянова) Е.Г.Фрагменты. Данте и Лист (от сравнительных жизнеописаний к биографии-мифу). Часть 2. Применение // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Теорія і практика формування професійної компетентности суб’єктів педагогічного процесу. Зб.наук.праць. – Харків: Каравелла, 2000. – С. 188 – 207. 44. Рощенко (Авер’янова) О.Г. Художнє буття міфологеми Повелителя мертвого воїнства у творчості Вагнера // Культура України. Зб. наук. праць. – Вип. 9. – Харків: ХДАК, 2001. – С. 113–124. 45. Рощенко (Аверьянова) Е. Число и его бытие в «Данте-симфонии» Ф.Листа // Ференц Лист и проблемы синтеза искусств. Сб. науч. трудов. – Харьков: Ра – Каравелла, 2002. – С. 78–91. 46. Рощенко Е.Г. Эманация мифа // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Теоретико-методологічні питання педагогіки та мистецтвознавства. Зб. наук. праць. – Харків: Каравелла, 1999. – С.65–70. 47. Рощенко (Аверьянова) Е.Г. „Der Freischutz“ – музыкально-драматический двойник „Der fliegende Hollnder“ // Проблеми сучасної педагогіки, мистецтва і культури. Проблеми загальної і професійної педагогіки. Зб. наук. праць. – Харків: Каравелла, 2000. – С. 50–61. |