Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


165. Фалько Марина Іванівна. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музики у вищих педагогічних закладах освіти: дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Київський національний ун-т культури і мистецтв. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Фалько М.І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музики у вищих педагогічних закладах освіти. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання музики та музичного виховання. – Київський національний університет культури і мистецтв, Київ, 2005.

Дисертацію присвячено проблемі формування дослідницьких умінь у майбутніх учителів музики в процесі їх науково-пошукової роботи. У роботі здійснено аналіз наукової літератури, на основі якого викладено розуміння сутності та структури досліджуваного поняття, особливостей його реалізації майбутніми вчителями музики у різних видах і формах науково-дослідної роботи.

Теоретично доведено, що ефективність формування дослідницьких умінь підвищиться, якщо забезпечити поступовий розвиток творчої самостійності студентів у їх пошуковій діяльності. У результаті дослідження визначені складові дослідницької діяльності, основні види й форми науково-дослідної роботи, розроблено модель дослідницьких умінь майбутніх учителів музики, а також організаційно-методичну систему формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музики.

Теоретично обгрунтована й експериментально перевірена методика, яка забезпечує ефективне формування дослідницьких умінь і може бути використана у навчально-виховному процесі вищих педагогічних закладів освіти викладачами музично-педагогічних факультетів та факультетів мистецтв.

Публікації автора:

  1. Фалько М.І. Музично-естетичне виховання школяра засобами хорового мистецтва // Педагогічні науки. – Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2000. – С. 433 – 439.

  2. Фалько М.І. Модель вчителя-дослідника // Педагогічні науки. Спеціальний випуск «Педагогічні науки». – Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2001. – С. 41 –48.

  3. Фалько М.І. Система науково-пошукових та діагностичних умінь майбутнього вчителя музики // Педагогічні науки. – Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2001. – С. 275 – 283.

  4. Фалько М.І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Зб. наук. праць. - Ч.1. – К., 2001. – С. 349 – 353.

  1. Фалько М.І. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки - № 1. – Ніжин, 2002. – С. 63 – 67.

  2. Фалько М.І. Формування дослідницьких умінь студентів музично-педагогічних факультетів у період проходження педагогічної практики // Педагогічні науки. – Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2002. – С. 332 – 342.

  3. Фалько М.І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. - №2. – Ніжин, 2003. - С. 70 – 73.

8. Фалько М.І. Структура дослідницьких умінь майбутніх учителів музики // Педагогічні науки. – Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2003. - С. 510 – 517.

  1. Фалько М.І. Дослідницька діяльність у структурі професійної підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін // Професійно-художня освіта України: Зб. наук. праць. – Київ; Черкаси: видавництво “Черкаський ЦНТЕІ”, 2003. – Вип. ІІ. – С. 173 – 180.

  2. Фалько М.І. Структура дослідницьких умінь учителя-хормейстера // Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2004. – С. 162 –169.

  3. Фалько М.І. Підготовка майбутніх учителів музики до впровадження педагогічних технологій // Мистецька освіта в контексті європейської інтеграції: Теоретичні та методичні засади розвитку / Тези міжнародної наукової конференції. – Київ – Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2004. – С. 135 - 136.