Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


114. Овдійчук Лілія Миколаївна. Формування естетичних почуттів старшокласників на основі взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури: дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Інститут педагогіки АПН України. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Овдійчук Л.М. Формування естетичних почуттів старшокласників на основі взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02. – теорія і методика навчання (українська література). – Інститут педагогіки АПН України, Київ, 2005.

Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування естетичних почуттів старшокласників на основі взаємодії мистецтв у процесі вивчення літератури.

У дисертації подано науково обґрунтовану й експериментально перевірену методичну систему, яка дає змогу вчителю ефективно впливати на естетичні почуття учнів засобами взаємодії мистецтв, доведено, що використання авторської системи уроків (комплексних, театральних, кіноуроків, уроків за “методою Чурльоніса”), які забезпечують певний тип і вид мистецької взаємодії, таблиць “Мистецькі аналогії до програми з української літератури” та “Естетичні уподобання українських письменників”, застосування ефективних методів, прийомів і форм роботи сприяють підвищенню в учнів рівня сенсорної культури й естетичного сприймання творів різних мистецтв, активізації інтелектуальної та емоційної сфери (поєднання раціонального і почуттєвого у процесі сприймання), осмисленню власних почуттів у процесі аналізу естетичних почуттів письменника, образу-персонажа, вмінню засобами слова передати духовно-чуттєву насолоду від творів мистецтва.

Дослідження містить конкретний матеріал для подальшого вдосконалення навчального-виховного процесу з української літератури в середній школі.