Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія та методика виховання (з напрямків та сфер діяльності)


Люлька Василь Степанович. Формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів сільської школи на сферу сільськогосподарського виробництва в процесі трудового профільного навчання: дисертація канд. пед. наук: 13.00.07 / Інститут проблем виховання АПН України. - К., 2003.



Анотація до роботи:

Люлька В.С. Формування професійної спрямованості учнів 8-9 класів сільської школи на сферу сільськогосподарського виробництва в процесі трудового профільного навчання. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 - теорія і методика виховання. - Інститут проблем виховання АПН України, Київ, 2003.

У дисертації досліджена проблема змісту і сукупності педагогічних засобів формування професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії у процесі трудового профільного навчання. Автором уточнено сутність поняття професійної спрямованості особистості, визначено структуру професійної спрямованості особистості старшокласників на сільськогосподарські професії, показники та критерії її сформованості. Обгрунтовані зміст і структура профорієнтаційної роботи із старшокласниками, з метою формування в учнів професійної спрямованості на сільськогосподарські професії в процесі трудового профільного навчання. Виявлено психолого-педагогічні фактори забезпечення профорієнтаційної спрямованості змісту навчально-трудової діяльності старшокласників на основі диференціації навчання та виходячи з діагностичної, інформаційної, виховної, розвиваючої та консультативної функцій профорієнтації. У роботі визначено та обгрунтовано сукупність педагогічних засобів формування професійної спрямованості школярів на сільськогосподарські професії.

Публікації автора:

  1. Люлька В.С. Соціально-педагогічні проблеми підготовки учнів 8-9-х класів до ведення фермерського господарства // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету. Серія: Педагогіка. - № 5. - 1999. - С. 50-52.

  2. Люлька В.С. Аналіз стану та шляхи реформування професійної орієнтації учнів на сільськогосподарські професії // Вісник ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка. Випуск 6. Серія: Педагогічні науки. Збірник. - Чернігів, 2001. - С.47-49.

  3. Люлька В.С. Використання професійних проб з метою формування професійної спрямованості учнів 8-9-х класів на сільськогосподарські професії у процесі навчально-трудової діяльності // Вісник ЧДПУ імені Т.Г.Шевченка. Випуск 12. Серія: Педагогічні науки. Збірник. - Чернігів, 2002. - С.60-64.

  4. Люлька В.С. Структурні компоненти й критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників на сільськогосподарські професії // Наукові записки Тернопільського державного педуніверситету. Серія: Педагогіка. - № 3. - 2002. - С. 63-68.

  1. Люлька В.С. Професіографічне дослідження як засіб формування професійної спрямованості учнів на сільськогосподарські професії // Проблеми трудової і професійної підготовки: Наук.-метод. зб. - Слов’янськ: СДПІ, 2002. - Вип. 6. - С.137-143.

  2. Люлька В.С. Проблема формування професійної спрямованості учнів старших класів сільської школи // Профорієнтація та довузівська підготовка майбутніх спеціалістів: Проблеми, досвід, перспективи. Матеріали Всеукраїнської науково-дослідної конференції. - Чернігів, 1999. - С.90-92.

  3. Люлька В.С. Професійна орієнтація учнів 8-9-х класів на сільськогосподарські професії // Стан та перспективи професійної орієнтації, трудового і профільного навчання та професійної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина ІІ. - Бориспіль, 2002. - С. 36-39.

  4. Підготовка старшокласників до фермерської діяльності: Методичні рекомендації / Укл.: В.С.Люлька. - Чернігів: ЧДПУ ім. Т.Г.Шевченка, 1999. - 64 с.

  5. Люлька В.С. Перспективи та напрямки професійної підготовки учнів старших класів сільських шкіл до фермерської діяльності. // Еколого-натуралістична творчість. Трудове навчання. Науково-методичний вісник. № 1. - К., НЕНЦ, 2002. - С.154-156.