Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Музичне мистецтво


Опарик Лариса Миколаївна. Комунікативний аспект музично-виконавського висловлювання : дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Львівська держ. музична академія ім. М.В.Лисенка. — Л., 2006. — 178арк. — Бібліогр.: арк. 165-178.



Анотація до роботи:

Опарик Л.М. Комунікативний аспект музично-виконавського висловлювання. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 – Музичне мистецтво. Львівська державна музична академія ім. М.В.Лисенка, Львів, 2007.

У дисертації пропонується теоретична концепція музично-виконавського висловлювання як чинника комунікативної взаємодії композиторів, виконавців та слухачів у процесах музичного спілкування. У результаті дослідження індивідуально-психологічних, соціально-історичних та типологічних закономірностей стилетворення музично-виконавського висловлювання систематизовано поняттєво-категоріальний апарат, відповідний до комунікативної функції музично-виконавського мовлення в процесах музичного спілкування, створено типологію стилів індивідуального музично-виконавського висловлювання. Стверджується наскрізна ідея дисертації щодо системної єдності всіх комунікативних засобів музиканта-виконавця, включених у процеси художнього спілкування в музиці.

Публікації автора:

1. Опарик Л.М. Фортепіанно-виконавське мистецтво ХХ століття як естетичний феномен // Молоде музикознавство / Наукові збірки ЛДМА ім. М.В.Лисенка. – Львів, 2002. – Вип. 7. – С. 101 – 110.

2. Опарик Л.М. Комунікативний аспект музично-виконавського висловлювання // Музичне виконавство / Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. – Київ, 2003. – Кн. 9. – Вип. 26. – С. 215 – 225.

3. Опарик Л.М. До визначення поняття „музичне спілкування” // Музикознавчі студії / Наукові збірки ЛДМА ім. М.В.Лисенка. – Львів, 2004. – Вип. 9. – С. 143 – 153.

4. Опарик Л.М. Музично-виконавське висловлювання як чинник художньої цілісності музичного твору // Художня цілісність як феномен музичної творчості та виконавства / Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. – Київ, 2005. – Вип. 48. – С. 207 – 213.