Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


Сєрова Галина Воолодимирівна. Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас) : Дис... канд. наук: 13.00.02 - 2005.



Анотація до роботи:

Сєрова Г.В. Методичні засади відбору та реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас).- Рукопис.

Дисертація на здобуття вченого ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 - теорія і методика навчання історії.- Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ, 2005.

У дисертації досліджується проблема відбору і структурування етнологічного навчального змісту в курсі шкільної історії України, а також його реалізація в підручниках, посібниках, на уроках історії в 7–му класі. Теоретично обґрунтовано етнологічний підхід до відбору і структурування змісту курсу історії України; визначено, класифіковано і систематизовано структурні компоненти етнологічної складової змісту курсу історії України 7-го класу, обсяг і зміст етнологічних понять даного курсу а також термінів, що їх розкривають. За допомогою експерименту проаналізовано масштаби впливу розроблених методичних підходів на якість навчальних досягнень учнів з історії України у 7-му класі, підсумки якого дозволяють констатувати стабільний позитивний ефект від впровадження результатів дослідження.

Публікації автора:

  1. Сєрова Г. Етнографічний атлас України ( матеріали ) // Однокласник.-1994.-№ 3.-С.22-37

  2. Сєрова Г. Про порушення методичних умов формування понять в підручниках з вітчизняної історії // Історія в школі.-1997.-№7.-С.21-28

  3. Сєрова Г. Етнографічні поняття в курсі історії України // Тези звітної наукової конференції Інституту педагогіки АПН України 23-24 березня 1999 р. - Зміст і технології шкільної освіти: Матеріали -К.: Пед. думка, 1999.- С.114-115

  4. Сєрова Г. Формування етнографічного компонента змісту шкільної історичної освіти в Україні // Історія в школах України.-2001.-№1.-С.3-7

  5. Сєрова Г. Структура етнологічного змісту шкільного курсу “Історія України” (7 кл.) // Рідна школа.-2003.- № 9.-С.32-34

  6. Сєрова Г. Висвітлення процесів етногенезу в шкільних підручниках з історії України 90-х років (історико-педагогічний аспект) //Науковий вісник Чернівецького університету. – Вип.179. Педагогіка та психологія.- Чернівці: Рута, 2003.-С. 132-139.

  7. Сєрова Г. Сучасний шкільний підручник з історії як засіб формування етнологічних знань. Проблеми сучасного шкільного підручника: Зб. наук. праць.- Вип.4.-К.: Педагогічна думка, 2003.-С.218-223

8. Сєрова Г. Концептуальні підходи до конструювання змісту шкільної історичної освіти: сучасний погляд // Історія в школі.-2004.-№6.-С.35-39