Анотація до роботи:
Липецька М.Л. Особливості інтерпретації німецької поезії в українській вокальній музиці – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 – Музичне мистецтво / Львівська державна музична академія ім. М.В.Лисенка. – Львів, 2007. Дисертація присвячена розгляду українсько-німецьких культурних зв’язків у сфері камерно-вокальної творчості на прикладах інтерпретації німецької поезії українськими композиторами. В дисертації обгрунтовано концепцію інтерпретації німецької поезії в українській вокальній музиці крізь призму українсько-німецьких культурних зв’язків. Виділено та розглянено такі етапи на основі методу взаємодії української композиторської творчості та німецького поетичного слова: на першому етапі простежується втілення німецької поезії у творчості українських композиторів другої половини ХІХ ст., передовсім М.Лисенка та послідовників перемиської школи; на другому етапі проаналізовано різновекторні тенденції у трактуванні поезії авторів німецькомовного ареалу українськими композиторами першої половини ХХ ст.; третій етап еволюції втілень німецькомовної поезії становить сучасний етап розвитку української музики. В додатках результати дослідження унаочнено в таблицях-покажчиках втілення українськими композиторами німецькомовної поезії. |