Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія та методика виховання (з напрямків та сфер діяльності)


Коношенко Сергій Володимирович. Особливості роботи вихователя в умовах реабілітаційного центру: Дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Інститут проблем виховання АПН України. - К., 2002. - 217арк. - Бібліогр.: арк. 175-197.



Анотація до роботи:

Коношенко С.В. Особливості роботи вихователя в умовах реабілітаційного центру. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07.- теорія і методика виховання. – Інститут проблем виховання, Київ, 2001

Дисертацію присвячено проблемі оптимізації роботи вихователя з реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків, в умовах реабілітаційного центру, який розглядається як педагогізоване середовище, що впливає на розвиток і становлення особистості вихованця. Розкриті сутність, форми, методи та специфіка професійної діяльності вихователів реабілітаційного центру.

Теоретично обгрунтовані й експериментально перевірені способи та умови ефективності педагогічної діяльності в реабілітаційному центрі.

Публікації автора:

1. Коношенко С.В. Готовність вихователя до роботи з дітьми в реабілітаційному центрі / Рідна школа. –2001.-№2(853)- С.14-17

2. Коношенко С.В. Психолого-педагогічна діагностика в умовах реабілітаційного центру// Рідна школа. – 2001. – №5. – с.16-17

3. Коношенко С.В. Планування як необхідна умова реабілітаційно-виховної роботи// Рідна школа.- 2001.- №7. - с.48-49

4. Коношенко С.В. Розв'язання конфліктів в процесі спілкування соціального педагога з дітьми в центрах соціальної реабілітації – важливий засіб формування гуманістичних відносин // Гуманізація навчально-виховного процесу: Науково-методичний збірник / За заг.ред.Легенького Г.І. та Сипченка В.І.- Слов’янськ: СДПІ, 2000.-Випуск №8.-С.186-191

5. Коношенко С.В. Особливості психічного розвитку дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків // Гуманізація навчально-виховного процесу: Науково-методичний збірник / За заг.ред.Легенького Г.І. та Сипченка В.І.- Слов’янськ: СДПІ, 2000.-Випуск №9.-С.246-254

6. Коношенко С.В. Специфіка організації виховного процесу в умовах реабілітаційного центру // Гуманізація навчально-виховного процесу: Науково-методичний збірник / За заг.ред.Легенького Г.І. та Сипченка В.І.- Слов’янськ: СДПІ, 2000.-Випуск №10.-С.113-122.

7. Коношенко С.В. Самоосвіта як складова частина самовдосконалення вихователя // Теоретичні питання освіти та виховання: Зб. наук. пр / За заг. ред. Євтуха М.Б. – К.: Видавничий центр КДЛУ, 2000.- №11.-С.118-122

8. Коношенко С.В. Впровадження інноваційних програм в процесі виховної роботи реабілітаційного центру для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків ”Смарагдове місто”// Теоретичні питання освіти та виховання: Зб. наук. пр. / За заг. ред. Євтуха М.Б. – К.: Видавничий центр КДЛУ, 2000.- №13.-С.73-83

9. Коношенко С.В. Програма спецкурсу ”Діяльність вихователя з реабілітації дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків, в умовах реабілітаційного центру ”// Теоретичні питання освіти та виховання: Зб. наук. пр. / За заг. ред. Євтуха М.Б. – К.: Видавничий центр КДЛУ, 2001.- №14.-С.87-97

10. Коношенко С.В. Історико-теоретичний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду роботи з дітьми-сиротами//Гуманізація навчально-виховного процесу: Науково-методичний збірник / За заг.ред.Легенького Г.І. та Сипченка В.І.- Слов’янськ: СДПІ, 2001.-Випуск №11.-С.114-120