23. Колоней Валентин Олексійович. Пластичне у фортепіанно-виконавському інтонуванні: дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2004. - 17 с.
Анотація до роботи:
Колоней В.О. Пластичне у фортепіанно-виконавському інтонуванні. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 – Музичне мистецтво. – Національна музична академія України ім. П.І. Чайковського, Міністерство культури і мистецтв України, Київ, 2004.
У дисертації запропоновано концепцію “пластичного” як основи фортепіанно-виконавського інтонування. Функції “пластичного” безпосередньо упредметнюються у якості виконавського інтонування, завдяки якому звуковий зміст піднімається до художнього рівня й стає музичним мистецтвом. Об'єктом дослідження є галузь музично-виконавського інтонування у самих різноманітних його проявах. Предметом дослідженняє “пластичне” як базова складова музично-виконавського інтонування на фортепіано. Метою дослідженняє обґрунтування функціональних можливостей “пластичного” як одного з ведучих факторів у музично-виконавському інтонуванні.
Публікації автора:
Пластическое начало в структуре фортепианно-исполнительского интонирования // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник Одеської державної консерваторії ім. А.В.Нежданової. – Одеса, 2000. – Вип. 1. – С.279-285.
Категория “пластическое” в исполнении музыкального произведения // Науковий вісник НМАУ ім. П.І.Чайковського. – Київ, 2002. – Вип. 21. – С.214-221.
Пластика, інтонація, інтонування у фортепіанному виконавстві // Теоретичні та практичні питання культурології. – Мелітополь, 2002. – Вип. ХІІІ. – С.79-88.
Моторно-пластическое в фортепианном интонировании // Вопросы музыкального искусства. – Донецк, 1996. – Вып. 1. – С.62-66.
Пластичность как жанровое начало в исполнительстве // Музыкальная культура: история и современность. – Донецк. 1997. – С.81-86.
Искусство представления, искусство переживания и исполнительская практика музиканта // Музичне мистецтво: традиції, досягнення, перспективи. – Донецьк, 1998. – С.67-68.
Пластичність у фортепіанно-виконавському інтонуванні (на матеріалі фортепіанної творчості С. Прокофьєва) // С. Прокофьєв і сучасність. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції вузів мистецтв 22-24 квітня 1996 р. – Донецьк, 1996. – С.67-68.