Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Історичні науки / Історія України


Акайомова Анжела Валеріївна. Розвиток рекламної справи в Україні у 90-их роках ХХ сторіччя. : Дис... канд. наук: 07.00.01 - 2002.



Анотація до роботи:

Акайомова А.В. Розвиток рекламної справи в Україні у 90-их рр. ХХ сторіччя. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук за спеціальністю 07.00.01 – Історія України. – Донецький національний університет, Донецьк, 2002.

Дисертація присвячена аналізу розвитку рекламної справи в Україні в 90-ті роки ХХ століття. Зі здобуттям Україною незалежності в 1991 р. рекламна справа стає самостійною галуззю виробництва. Розвиток рекламної діяльності в Україні пов'язаний з формуванням правової бази реклами. В липні 1996 р. був прийнятий Закон України “Про рекламу” – основний нормативний акт держави, що регулює рекламну справу. У 90-ті роки в Україні відкрито більше десяти ВНЗ, що готували фахівців в галузі реклами. Серед основних напрямків рекламної діяльності в досліджуваний період найбільш ефективними були: реклама на телебаченні і радіо, реклама в пресі, зовнішня реклама. У дисертації стверджується, що в 90-ті роки в Україні була створена власна ефективна система рекламної діяльності: фактично була сформована законодавча база реклами; утворені спеціальні рекламні органи, що здійснюють контроль за рекламною сферою; налагоджена підготовка кадрів рекламістів; зміцнилася матеріально-технічна база; з'явилися нові технології у виробництві реклами; підвищився професіоналізм рекламістів.

Публікації автора:

  1. Підготовка кадрів рекламістів в Україні (90-і роки ХХ сторіччя)// Придніпровський науковий вісник. – 1998. - № 109.- С.89-98 (1 др. арк.).

  2. Роль преси в розвитку політичної реклами в Україні (90-ті роки ХХ ст.)//Вісник Книжкової палати. – 1999. – № 4. – С.13-15 (0,6 др. арк.).

  3. Вплив реклами на розвиток книжкової справи в Україні (90-ті роки ХХ ст.)//Вісник Книжкової палати. – 1999. - № 10. – С.18-19 (0,3 др. арк.).

  4. Українська теле- і радіореклама: основні віхи її становлення та розвитку в 90-і роки ХХ сторіччя.//Історичні і політологічні дослідження.– 2002. - № 1(9). – С.175-181 (0,6 др. арк.).

  5. Політична реклама в боротьбі за владу//Рекламіст. – 1998. - № 8. – С.2-4 (0,4 др. арк.).

  6. Вплив реклами на розвиток культури в Донецькій області//Рекламіст. – 1999. - № 3. – С.20 (0,2 др. арк.).

  7. Становлення і розвиток зовнішньої реклами в Україні (1991-1998р.)//Історичні і політологічні дослідження. – 1999. - № 1-2. – С.147-152 (0,5 др. арк).

  8. Культура Украины в 80-90 годы ХХ века: состояние, проблемы, перспективы//Материалы научной конференции “Богдан Хмельницкий: жизнь, деятельность, история и современность”, Донецк, 14-15 декабря 1995 г. – Донецк: Изд-во ДонГУ, 1995. – С.55-56 (0,2 др. арк.).