Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика навчання та виховання (по областях і рівню освіти)


135. Праворська Наталія Іванівна. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей: дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Праворська Н.І. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання інформатики. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, 2005.

В дисертації досліджено та проаналізовано стан дослідженості проблеми навчання інформатики та основ інформаційних технологій студентів економічних спеціальностей із застосуванням системи задач, як компоненти методичної системи навчання.

Встановлено, що наповнення навчального процесу системами задач дає можливість поглибити розуміння студентами навчального матеріалу, надати навчанню творчого, дослідницького спрямування, розширити теоретичну базу знань, а також посилити прикладну спрямованість результатів навчання інформатики за рахунок: включення до системи завдань задач на формування базових вмінь, задач практичного змісту; використання завдань, розв'язання яких стимулює розвиток як абстрактного, так і образного мислення.

Публікації автора:

  1. Праворська Н.І. Система задач як засіб формування знань студентів з інформатики // Вісник РДТУ: розділ “Педагогіка”: “Сучасні технології навчання: проблеми і перспективи”. Збірник наукових праць, ч.1. Рівне: РДТУ, 2001. – 220 с.: іл. 27. – 191-197с.

  2. Праворська Н.І. Принципи формування системи задач з інформатики //Вісник РДТУ: розділ “Економіка”: “Актуальні проблеми підготовки фахівців в умовах реструктуризації органів регіонального управління” – збірник наукових праць. Випуск 2 (15) – 581-587с.

  3. Праворська Н.І. Професійна зорієнтованість задач з інформатики у навчанні студентів економічних спеціальностей. // Збірник наукових праць №22. Частина ІІ. – Хмельницький: Видавництво Національної академії прикордонних військ України ім. Б. Хмельницького, 2003.– 124–130 с.

  4. Праворська Н.І. Методичні аспекти організації навчання інформатики на прикладі вивчення електронної таблиці Microsoft Excel // Науковий “Вісник” Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського. Збірник наукових праць № 3-4. – 2004р.- 98-106 с.

  5. Праворська Н.І. Методичні аспекти лекційної форми організації навчання інформатики на прикладі вивчення електронної таблиці Microsoft Excel // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми //Зб.наук.пр.- Він.5/Редкол.:/.А.Зязюн (голова) та ін. – Київ – Вінниця:ДОВ Вінниця, 2004. –592-598 с.

  6. Праворська Н.І. Інформатика та комп’ютерна техніка: Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Хмельницький, 2002. – 312 с.(лист МОН України №14/18.2-2403 від 16.12.2002 р.)

  7. Праворська Н.І. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Інформатика та комп’ютерна техніка” по темі “Глобальна співдружність комп’ютерних мереж Internet”. Хмельницький 2002р. – 67с.

  8. Праворська Н.І. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Інформатика та комп’ютерна техніка” по темі “Система управління базами даних Microsoft Access”. Хмельницький 2000 р. – 63 с.

  9. Праворська Н.І. Професійно орієнтовані завдання – засіб підвищення рівня знань з інформатики // Зб. матеріалів міжнар. науково-практичної конференції “Математична та педагогічна спадщина видатного українського математика М.В.Остроградського” м. Вінниця 13-14 березня 2001 р. –120-125 с.

  10. Праворська Н.І. Завдання як засіб підвищення ефективності рівня знань студентів-економістів з інформатики // збірник матеріалів науково-практичної конференції “Інформаційні технології в освіті” (16-18 травня 2001р.). – Бердянськ: БДПІ, 2001. – 361 с. – 325-330 с.

  11. Праворська Н.І. Підручник з інформатики як засіб управління пізнавальною діяльністю студентів // збірник матеріалів науково-методичної конференції “Проблеми підручника для вищої школи”, м. Вінниця, 29-30 травня 2001. В 2-х томах. Том 2. – Вінниця: “Універсам Вінниця”, 2001. – 223 с. – 114-117 с.

  12. Праворська Н.І. Використання професійно-орієнтованих завдань при вивченні інформатики // “Проблеми гуманізму і освіти”. Збірник матеріалів науково-методичної конференції м. Вінниця, 21-22 травня 2002 р. В 2-х томах. Том.2. – Вінниця: Універсам – Вінниця, 2002.–84-88с.

  13. Праворська Н.І. Методичні аспекти лекційної форми організації вивчення електронної таблиці Microsoft Excel // “Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць: В 3-х томах. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НацМетАУ, 2002. – Т.3: Теорія та методика навчання інформатики. –184-191 с.- ІІ Всеукраїнська науково-методична конференція 25-26 квітня 2002 р., м. Кривий Ріг.

  14. Праворська Н.І. Мотиваційна функція задач у навчанні інформатики // “Інтернет – Освіта – Наука – 2002”, третя міжнародна конференція ІОН – 2002, 8- 12 жовтня 2002 р. Збірник матеріалів конференції. Том 1, - Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2002. – 217-220 с.

  15. Праворська Н.І. Активізація пізнавальної діяльності студентів під час вивчення інформатики засобами підручника // “Теорія та методика вивчення математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 3: В 3-х томах. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2003. – Т.3:Теорія та методика навчання інформатики. – 284-293 с.