Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Музичне мистецтво


14. Гуренко Анатолій Сергійович. Узагальнюючо-контрапунктичне формотворення як категорія сучасного музичного мислення (на матеріалі музики Юрія Іщенка): дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Гуренко А.С. Узагальнюючо-контрапунктичне формотворення як категорія сучасного музичного мислення (на матеріалі музики Юрія Іщенка). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата

мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03. – Музичне мистецтво. - Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського, Міністерство культури та мистецтв України, - Київ. 2004.

Дисертацію присвячено дослідженню системності узагальнення як атрибутивного фактора сучасного прояву просторово-часового аспекту поліфонії та контрапункту у композиційно-драматургічній цілісності нового типу музичної форми, котрий отримав у дисертаційній роботі назву Узагальнюючо-контрапунктичне формотворення.

Створено спеціальну наукову теорію конкретного типу музичного формотворення - Узагальнюючо-контрапунктичного.

Публікації автора:

1. Структурні особливості поліфонічного тематизму в інструментальних ансамблях українських радянських композиторів (на матеріалі струнних квартетів Ю.Іщенка, В.Сільвестрова, Є.Станковича) // Українське музикознавство .- Вип.21.- Київ, 1986. - С.36-44.

2. Про узагальнення в контрапунктичній димінуіровано-стретній формі (на прикладі Дев'ятого струнного квартету Ю.Іщенка). // Теорія і практика педагогічного процесу: Збірник наукових праць.- Харків: Каравела, 2000.- С.172- 187.

3. Про історико-стильове узагальнення в поліфонічному формотворенні (на прикладі Дев'ятого струнного квартету Ю.Іщенка). //
Проблеми особистісної орієнтації педагогічного процесу.- Збірник
наукових праць.- Харків: Каравела, 2000.- С. 139-150.

4. Відносно трихотомічної функціональності узагальнення в контрапунктичному формотворенні. // Удосконалення технологій та методик професійного навчання.- Київ: Науковий світ, 2001.- С.128-140,

5. Класифікація узагальнення в контрапунктичному формотворенні. // Соціально-педагогічні аспекти професійного навчання.- Київ: Науковий світ, 2002. – С. 15-18.

6. Претворение особенностей народной полифонии в произведениях
для камерного оркестра украинских советских композиторов./ Тезисы
докладов республиканской научно-теоретической конференции профессорско – преподавательского состава и аспирантов вузов культуры и искусства. Одесская государственная консерватория имени А.В.Неждановой. - Одесса, 1987.- С.193-195.

7. Про цілісність музичної форми (на прикладі виявлення обумовленості форми особливостями основного тематичного ядра в Четвертому струнному квартеті Б.Бартока) // Тези доповідей Всеукраїнської
науково-творчої конференції "Проблеми розвитку художньої культури".
Київський державний інститут культури; факультет народної художньої
творчості.- Київ, 1994.- С.95-98.