Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія та методика виховання (з напрямків та сфер діяльності)


Дорошенко Катерина Георгіївна. Виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків у позакласній діяльності: дисертація канд. пед. наук: 13.00.07 / Інститут проблем виховання АПН України. - К., 2003. , табл.



Анотація до роботи:

Дорошенко К.Г. Виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків у позакласній діяльності. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання. – Інститут проблем виховання АПН України, Київ, 2003.

Дисертація присвячена питанням теорії і практики виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків. У роботі з позицій особистісно орієнтованого підходу розкрито сутність і структуру гуманістичного ідеалу старших підлітків; науково обґрунтовано теоретико-прогностичну модель виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків; виявлено психолого-педагогічні умови, за яких забезпечується ефективність функціонування означеної моделі у виховному процесі; розроблено методику діагностування проявів гуманістичного ідеалу старших підлітків за когнітивним, емоційно-мотиваційним і діяльнісним критеріями; розроблено особистісно орієнтовану технологію виховання гуманістичного ідеалу старших підлітків у позакласній діяльності та методичні рекомендації для класних керівників щодо її впровадження.

Публікації автора:

1. Дорошенко К.Г. Вплив соціально цінної і особистісно значущої діяльності та відносин на формування гуманістичного ідеалу старшокласників // Гуманістично спрямований виховний процес і становлення особистості (Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді): Зб. наук. пр.: В 2 кн. – К.: Віра Інсайт, 2001. – Кн.1. – С. 58-63.

2. Дорошенко К.Г. Ідеал виховання – гуманістичний // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2002. – Випуск 9. – С. 175-177.

3. Дорошенко К.Г. Самовиховання – дієвий засіб становлення гуманістичного ідеалу // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Зб. наук. пр.: В 2 кн. – К., 2002 – Кн. 1. – С. 111-117.

4. Дорошенко К.Г. Гуманістичний ідеал старшокласників: дослідження проблеми // Рідна школа. – 2002. – № 2. – С. 24-26.

5. Дорошенко К.Г. Роль відносин у формуванні гуманістичного ідеалу старшокласників // Загальноосвітні школи-інтернати в сучасній Україні: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції “Виховні системи загальноосвітніх шкіл-інтернатів: нові підходи і технології” (11-12 вересня 2001 р., м. Миколаїв). – С. 49-54.

6. Дорошенко К. Г. Формування виховного ідеалу у контексті особистісно-орієнтованих технологій виховання // Освітні технології у школі та вузі (До 210-річчя заснування міста Миколаєва): Матеріали науково-практичної конференції. – Миколаїв: МФНаУКМА, 1999. – С. 133-134.

7. Дорошенко К.Г. Формування гуманістичного ідеалу – умова всебічного розвитку особистості студента // Всебічний розвиток особистості студента: Матеріали науково-практичної конференції / За ред. академіка АПНУ Д.О.Тхоржевського. – Ірпінь, 2001. – С. 58-64.

8. Дорошенко К.Г. Повноцінно знає свої права і свободи лише один відсоток респондентів. Гуманістичний ідеал старшокласників // Сільська школа. – 2001. –
№ 38-39. – С. 3.