Публікації автора:
Монографії 1.Сак Т.В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції. К.: Навчальна книга, 2005. – 19,2 др. арк. Підручники 2. Бєскова Н.В., Сак Т.В. Природознавство. Підручник для 3-го класу (І та ІІ варіант навчання) спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції.- К.: Благовіст.- 2000. – 127 с. 3. Бєскова Н.В., Сак Т.В. Природознавство. Підручник для 4-го класу загальноосвітньої спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції К., Богдана.- 2004. – 180 с. 4. Сак Т.В. Гірний О.І., Зінкевич М.В.Природознавство. Підручник для 5-го класу загальноосвітніх навальних закладів. К.: Навчальна книга –2005.– 220с. 5. Мазуркова К.К., Сак Т.В. Математика. Підручник для підготовчого класу шкіл інтенсивної педагогічної корекції. К.: „Форум”.-2001.-127 с. 6. Богданович М.В., Задорожнова В.П., Сак Т.В. Математика. Підручник для 2 класу (перший варіант навчання) спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції. К.: „Освіта.” – 2000. – 136 с. 7. Мазуркова К.К., Сак Т.В. Математика. Підручник для 1-го класу (11 варіант навчання) спеціальних загальноосвітніх спеціальних шкіл інтенсивної педагогічної корекції. К.: Богдана. – 2001.-176 с. 8. Задорожнова В.П. Сак Т.В. Математика. Підручник для 2-го класу загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції. Харків: Прапор.- 2001. -160 с. 9. Задорожнова В.П., Мазуркова К.К., Сак Т.В. Математика. Підручник для 3-го класу спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції. К.: Богдана. – 2—1. – 240 с. 10. Богданович М.В., Сак Т.В., Шпакова В.С. Математика. Підручник для 4-го класу загальноосвітніх спеціальних шкіл інтенсивної педагогічної корекції. К.: Богдана. – 2003. -247 с. Статті у наукових журналах та збірниках наукових праць: 11.Сак Т.В. Формування причинно-наслідкового мислення дітей із затримкою психічного розвитку //Дефектологія. – 1996.- № 2.- С.- 28-32. 12. Сак Т.В.Розкриття причинно-наслідкових зв’язків у сюжетному тексті дітьми із затримкою психічного розвитку. //Дефектологія. – 1997. -№ 1.- С. 40-43. 13. Сак Т.В. Особливості порівняння у дітей із затримкою психічного розвитку. // Дефектологія. - 1998.- № 4.- С. 2-5. 14. Сак Т., Бєскова Н. До вивчення природознавства у класах інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із ЗПР) //Дефектологія.- 1999. - № 1.- С. 26-28. 15. Сак Т. Особливості узагальнення у дітей із затримкою психічного розвитку // Дефектологія. – 1999.- № 2.- С. 33 -36 16. Сак Т.В. Застосування зразка у процесі формування математичних понять у дітей із затримкою психічного розвитку // Дефектологія. – 2000.-№ 2. С.- 33-36. 17. Сак Т. Формування вміння аналізувати в дітей із затримкою психічного розвитку на уроках природознавства // Дефектологія. – 2001.- №4.- С.- 13-16. 18. Сак Т. Динаміка розвитку мислительних операцій у молодших школярів із ЗПР // Дидактичні та соціально психологічні аспекти корекційної роботи спеціальної школи: Наук.-метод. зб. Випуск 1.-К. 2000. –С.72-75. 19. Сак Т. Як подолати стійку неуспішність у процесі вивчення природничих понять //Початкова школа. - 2001. -№2.- С. 44-47. 20. Сак Т. Екскурсії на уроках природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія. - 2001.- № 2.- С. 21. Сак Т. До проблеми освітнього стандарту з природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із ЗПР) // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. Наук.-метод. зб. Випуск 2. К.,-2001. – С. 73-77. 22. Сак Т. Развитие мыслительного процесса у младших школьников с задержкой психического развития. // Дефектологическое образование в республике Беларусь: состояние и перспективы.- Минск.- 2003.-С.145-160. 23. Сак Т. До проблеми вивчення елементарних наукових понять з природознавства учнями із ЗПР в інтегрованому класі // Кроки до демократичної освіти.- Лютий 2002. - С. 21-22. 24. Сак Т. Як учити школярів із затримкою психічного розвитку класифікувати біологічні об’єкти // Дефектологія. – 2002.- №3. – С. 31-34. 25. Сак Т. До проблеми диференційованого навчання в школі інтенсивної педагогічної корекції //Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод.зб. Випуск 4.- Київ, 2002. – С.235-238. 26. Сак Т. Особливості вивчення інтегрованого курсу “Природознавство” у школі інтенсивної педагогічної корекції //Дефектологія.– 2003.-№ 2. С. 30-34. 27. Сак Т.В. Інтегрований курс “Навколишній світ” у школі інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія.- 2003. - № 3.- С.37-40. 28. Сак Т. Особенности формирования компонентов учебной деятельности у школьников с задержкой психического развития.// Психолого-педагогические проблемы развития речемыслительной деятельности детей с особенностями психофизического развития. М-лы. Междун.науч.-практ. конф. Минск., 2004.- С. 201-203. 29. Сак Т. До проблеми програмування учбової діяльності у школі інтенсивної педагогічної корекції // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі. Інститут спец. педагогіки АПН України. К., 2004.- С.164-167. 30. Сак Т. Особливості мотивації учбової діяльності учнів із затримкою психічного розвитку // Дефектологія. – 2004. - № 4. –С.7-11. 31. Сак Т. Корекційний розвиток розумових дій в учнів із затримкою психічного розвитку у процесі вивчення природознавства // Дефектологія. – 2005. - № 3. – С.22-26. 32. Сак Т. Психологічні механізми дидактичних задач у школі інтенсивної педагогічної корекції // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі: Наук.-метод. зб. Випуск 6.-К. 2005. –С.187-190. 33. Сак Т. Особливості розуміння дітьми із затримкою психічного розвитку причинно-наслідкових зв’язків у сюжетному тексті //Імідж сучасного педагога. Спеціальна педагогіка: теорія і практика логопедії. – 2005.-№ 6-7. – С.67-69. 34. Сак Т., Прохоренко Л. Діагностика плануючого самоконтролю у навчальній діяльності молодших школярів із ЗПР // Наук.-метод. зб. Випуск 6.-К. 2005. - С. 190-194. 35. Сак Т. Наочні засоби навчання на уроках природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції //Дефектологія. – 2005. - №4. – С. 11-14. 36. Сак Т. Затримка психічного розвитку у дітей //Діти з особливими потребами: поради батькам. За ред. В.І.Бондаря. - К.: Наук. світ, 2004.-С. 70-88. 37. Сак Т. Підготовка дітей із затримкою психічного розвитку до навчання у школі // Підготовка до школи дітей з особливими потребами в умовах сімї: поради батькам. /За ред. Бондаря В.І. Книга 2.- К., – 2005.-С. 51-68. Навчальні програми, науково і навчально-методичні матеріали: 38. Ілляшенко Т., Бастун Н., Сак Т. Діти із затримкою психічного розвитку та їх навчання. - К.: ІЗІН, 1997.- 128 с. 39. Бєскова Н., Сак Т. Програми для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції “Природознавство” 3-4 класи - К.: “Богдана”. –2002.- 31с. 40. Сак Т. Програми для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції “Я і Україна”, підготовчий - 2 класи. К.: “Генеза” – 2005. – С. 67-89. 41. Сак Т. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. Освітня галузь “Людина і світ” // Інститут спеціальної педагогіки АПН України, Всеукраїнський фонд “Крок за кроком”. - К.: 2004.-С. 92-103. 42. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції. Міністерство освіти і науки України, Інститут спеціальної педагогіки України К., 2002.- С. 4-12. 43. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції. “Ознайомлення з навколишнім світом і розвиток мовлення.” “Природознавство”. Міністерство освіти і науки України, Інститут спеціальної педагогіки України - К., 2002.- С. 47-53. 44. Бєскова Н.В., Сак Т.В. Зошит з природознавства для 3-го класу загальноосвітньої спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції К.: Благовіст.- 2000.- 67 с. 45. Бєскова Н.В.Сак Т.В. Зошит з природознавства для 4-го класу загальноосвітньої спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції К., Богдана.- 2004.- 55 с. 46. Сак Т.В. Уроки здоровя. Книга для читання 5 клас. К.: “Алатон”- 2005.- 58 с. 47. Сак Т.В. Зошит з математики для 2 (1) і 1(11) класів спеціальної загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції. К.:”Освіта”.- 2000. – 136 с. 48. Мазуркова К.К., Сак Т.В. Зошит з математики для 1-го класу (11 варіант навчання) спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції. К.: Богдана. – 2001. – 65 с. 49. Сак Т.В.Зошит з математики для 2-го класу загальноосвітньої школи інтенсивної педагогічної корекції. Харків: Прапор. – 2001. – 49 с. 50. Задорожнова В.П., Мазуркова К.К., Сак Т.В. Зошит з математики для 3-го класу спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції. К.: Богдана. – 2001. – 65 с. Матеріали, тези конференцій та ін. 51. Сак Т.В. Корекція причинно-наслідкового мислення у дітей із затримкою психічного розвитку. // Діти з обмеженими фізичними та розумовими можливостями в системі корекційного навчання і виховання: Матер. міжнар. наук.пр-кт. конф.- К., 1997. С. – (0,125 авт. арк.). 52. Сак Т.В. Діагностика формування процесу узагальнення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку // Нива знань: Спец. випуск. Ч.1. Мат-ли. міжн. наук.-практ. Конф. “Механізм та критерії діагностики психофізичного розвитку дітей в системі корекційної роботи”. – Дніпропетровськ, 1999. – С. 75-76. |